Financijsko knjigovodstvo proračuna
- praćenje cjelokupnog poslovanja proračunskih korisnika u skladu sa Zakonom o proračunu i Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i računskom planu,
- vođenje glavne knjige, dnevnika i analitičkih knjigovodstva po svim proračunskim klasifikacijama (ekonomskoj, organizacijskoj, funkcijskoj), te po izvorima financiranja, programima, projektima i aktivnostima,
- izrada godišnjih i mjesečnih financijskih planova, projekcija za više godina i izrada rebalansa po svim proračunskim klasifikacijama s planiranim vrijednostima po izvorima financiranja u skladu s čekivanim dospijećem,
- ažurno, točno i brzo praćenje realizacije planova po proračunskim klasifikacijama,
- automatska raspodjela proračunskih i vlastitih prihoda proračunskih korisnika u odgovarajuće fondove po određenim ključevima raspodjele koji su propisani pravilnicima, uredbama, odlukama i sl. i povezivanje svih troškova s odgovarajućim fondovima i izvorima financiranja. Time je omogućeno da se u svakom trenutku mogu pratiti svi prihodi i ima potpuna kontrolu i uvid nad trošenjem tih prihoda u određene svrhe,
- vođenje analitičke evidencije projekata (naziv projekta, vrsta, naručitelj projekta, voditelj projekta, datum otvaranja, rok završetka, kratak opis poslova, ugovoreni iznos u kn i stranoj valuti, status, …) s detaljnim praćenjem svih prihoda i troškova po projektima,
- mogućnost vođenja neograničenog broja analitičkih evidencija: potraživanja od korisnika usluga, obveze prema dobavljačima, suradnja, donacije, školarine, kongresi, tečajevi, seminari, primljeni i izdani vrijednosni papiri i drugi financijski instrumenti, potraživanja i obveze po osnovi primljenih kredita i zajmova te danih zajmova, dana i primljena jamstva i garancije, obveze prema djelatnicima za služebena putovanja i sl.,
- knjiženje u neograničenom broju stranih valuta s automatskim obračunom tečajnih razlika,
- automatsko preuzimanje uplata iz poslovnih banaka ili FINA-e putem interneta, CD-a ili stick-a,
- ručno i automatsko zatvaranje otvorenih stavaka, praćenje obročne otplate,
- obračun PDV-a s ispisom svih knjiga IR-a, UR-a i obrazaca (PDV, PDV-K, PDV-S, ZP, PPO),
- ispis različitih izvještaja po vrstama prihoda i primitaka, rashoda i izdataka, kao i o stanju imovine, obveza i vlastitih izvora,
- ispis propisanih i predefiniranih obrazaca kao što su BIL, PR-RAS, S-PR-RAS, NT, P-VRIO, OBVEZE i drugi,
- automatsko preuzimanje i kontiranje dokumenata iz drugih modula (nabave,fakturiranja, blagajne, putnih naloga, obračuna plaća, …).
|
WEB Task Pregledi projekata
- pregled kartice projekta s prikazom osnovnih podataka o projektu (naziv/opis projekta, voditelj projekta, datum početka, rok za završetak, ugovoreni iznos, status, ...) i svih prihoda i troškova projekta za zadano razdoblje (detaljno i grupirano po vrstama/grupama prihoda i troškova),
- mogućnost definiranja prava na preglede za različite razine korisnika (voditelj projekta, voditelj odsjeka, prodekan, dekan, ...),
- mogućnost filtriranja podataka na pregledu po vrstama projekata, statusima (nije započeto, u toku, u mirovanju, završeno, ...), voditeljima projekata, razdobljima, vrstama / grupama prihoda i troškova, izvorima financiranja, org. jedinicama (odsjecima) i sl.,
- ispis kartice projekta.
|
Upravljanje nabavom
- praćenje raznih vrsta nabava robe, radova i usluga s osnova dokumentacije vezane uz nabavu,
- stalna nabava (nabava na osnovu sklopljenih ugovora, nabava na osnovu okvirnih sporazuma, ...),
- otvorena nabava (nabava na osnovu tekućih zahtjeva),
- izrada/unos svih potrebnih dokumenata (ugovori, zahtjevnice, narudžbenice, primke, ...),
- više razina odobravanja zahtjevnica, narudžbenica, od strane odgovornih osoba,
- mogućnost praćenja realizacije nabave – količinski i financijski, po artiklima, dobavljačima, projektima,...,
- ispis narudžbenica i zahtjevnica prema potrebama korisnika,
- mogućnost kopiranja dokumenta (kopiranje dijela ugovora u narudžbenicu, kopiranje zahtjevnice u narudženicu, kopiranje narudžbenice u primku),
- mogućnost generiranja dokumenata (generiranje više narudžbenica na temelju više zahtjevnica, po dobavljačima),
- korištenje limita u nabavi s obzirom na utvrđene financijske, odnosno količinske limite s mogućnošću upozoravanja kod izrade dokumenta, odnosno zabrane izrade dokumenata,
- povezanost nabave s skladišnim/materijalnim knjigovodstvom, praćenje zaliha, povezanost nabave s financijskim knjigovodstvom,
- veliki broj pregleda i izvještaja vezanih uz nabavu.
|
WEB Naručivanje
- prijava zahtjeva za narudžbom predmeta nabave (roba, usluge, radovi) putem interneta,
- mogućnost automatske raspodjele narudžbe po projektima, organizacijskim jedinicama, fondovima i izvorima financiranja na razini cijelog dokumenta ili na razini svake stavke (predmeta nabave),
- ekranski pregled svih upisanih zahtjeva u skladu s prijavljenim pravima korisnika (prava pristupa) po dokumentima, datumima narudžbe, datumima isporuke, naručiteljima, dobavljačima, projektima, statusima zahtjeva (odobreno, naručeno, isporučeno, …),
- ispis obrasca Zahtjevnica za nabavu,
- automatsko slanje e-mail obavijesti po unesenom zahtjevu za narudžbom odgovornim osobama za odobravanje zahtjeva,
- odobravanje/odbijanje zahtjeva za narudžbom na više razina (voditelj projekta, Predstojnik Ustanove/Prodekan i sl.),
- automatsko kreiranje narudžbi prema dobavljačima u modulu Upravljanje nabavom na temelju odobrenih Zahtjeva za narudžbom.
|
Fakturiranje roba i usluga
- izdavanje računa za prodane proizvode i robu te pružene usluge (školarine, seminari, konferencije, projekti, suradnja s privredom, …),
- izdavanje računa u domaćoj ili bilo kojoj stranoj valuti,
- automatsko kreiranje faktura za školarine na temelju preuzetih podataka iz ISVU-a,
- automatsko fakturiranje na temelju prijavljenih ugovora i pravila za izradu faktura,
- iskazivanje storno računa za predujam na računu za robu ili usluge,
- ispis računa na predštampanim obrascima (memorandumima) ili na bianco papiru s definiranim logom (slikom u *.jpg ili *.gif formatu),
- mogućnost slanja eRačuna,
- automatsko knjiženje računa u Financijsko knjigovodstvo proračuna.
|
Praćenje dugotrajne i kratkotrajne nefinancijske imovine
- praćenje imovine po vrsti, količini i vrijednosti i svim drugim potrebnim podacima,
- nabava, otpis i prodaja,
- obračun amortizacije,
- ispis svih izvještaja vezanih uz evidenciju imovine,
- primjena bar koda (označavanje imovine s ispisanim etiketama, prijenosni čitači bar koda za inventure),
- automatsko knjiženje dokumenata za praćenje imovine u Financijsko knjigovodstvo proračuna.
|
Platni promet
- unos prioriteta plaćanja po dobavljačima ili datumima dospijeća,
- zatvaranje računa s različitim instrumentima plaćanja (nalog za plaćanje, ugovor o cesiji, međusobne i višestruke kompenzacije),
- mogućnost plaćanja s različitih žiro-računa i na različite račune dobavljača,
- ispis različitih obrazaca (nalog za plaćanje, prijedlog kompenzacije, ugovor o cesiji, obavijest o knjiženju),
- ispis različitih izvještaja vezanih uz plaćanje računa (specifikacija plaćanja, otvorene stavke platnog prometa i sl.),
- automatsko kreiranje naloga za plaćanje i SEPA zbrojnih naloga,
- mogućnost plaćanja putem interneta ili predaje naloga za plaćanje na magnetnom mediju,
- automatsko knjiženje potvrđenih kompenzacija u Financijsko knjigovodstvo proračuna.
|
Blagajničko poslovanje
- mogućnost vođenja neograničenog broja blagajni (glavna blagajna, blagajna čekova, slipova, devizna blagajna),
- unos i ispis blagajničkih uplatnica, isplatnica i blagajničkog dnevnika,
- specifikacija čekova, kartica i naloga za plaćanje,
- automatsko zatvaranje otvorenih računa ili obračunatih putnih naloga prilikom knjiženja uplata u blagajnu ili isplata iz blagajne,
- ispis različitih rekapitulacija i izvještaja,
- automatsko knjiženje blagajničkih dnevnika u Financijsko knjigovodstvo proračuna.
|
Upravljanje ljudskim resursima
Kadrovska evidencija - evidencija matičnih podataka o radnicima u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima
- praćenje ugovora o radu, rasporeda na radna mjesta i promjena pozicije u organizacijskoj strukturi
- evidencija članova obitelji (dječji darovi, osigurane osobe i dr.)
- evidencija podataka o prethodnim zaposlenjima s kontrolom staža
- evidencija stručnog obrazovanja, stručnih ispita, licenci, specijalizacija i sl.
- evidencija članstva u sindikatima, komorama, strukovnim udrugama i sl.
- evidencija zdravstvenih i sanitarnih pregleda
- evidencija radnih dozvola, rada u inozemstvu
- evidencija osposobljavanja vezanih uz zaštitu na radu
- izračun broja dana godišnjeg odmora na osnovi zadanih kriterija, ispis rješenja, planiranje i evidencija godišnjih odmora
- automatsko generiranje dokumenata kadrovske evidencije na osnovi predloška u Word-u (ugovor o radu, aneks ugovora, rješenje o raskidu radnog odnosa, razne druge potvrde i rješenja)
- sustav kontrole podataka i automatskog upozoravanja
- matična knjiga, statistički i drugi propisani izvještaji
- veliki broj izvještaja veznih uz sve navedene evidencije (stanje na dan, povijesni podaci, izvoz podataka u druge formate)
- mogućnost kreiranja izvještaja na zahtjev (korisnik sam definira skup podataka koji će biti na izvještaju s mogućnošću izvoza u Excel)
- evidencija podataka o osobama koje nisu u radnom odnosu, ali obavljaju neki posao u tvrtki u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima
- integracija s WinTask modulima Evidencija radnog vremena, Obračun plaća, Obračun drugog dohotka, Putni nalozi, Imovina.
Obračun plaća - evidencija matičnih podataka o radnicima potrebnih za obračun plaće
- evidencija ostvarenih sati rada radnika s odgovarajućim kontrolama
- mogućnost uvoza podataka o radu iz drugih sustava
- maksimalna fleksibilnost u obračunu plaće (koeficijenti, satnice, bodovi, bruto iznos, neto iznos, prosjeci i dr.)
- automatski obračun bolovanja i mogućnost detaljne evidencije bolovanja
- evidencija i obračun obustava, osiguranja i neoporezivih primitaka
- obračun kredita s deviznom klauzulom
- svi izvještaji i obrasci potrebni za obračun i isplatu plaće (IP1, NIP1, IO1, NO1 i dr.)
- određeni izvještaji dostupni i na stranim jezicima
- automatski obuhvat podataka, kontrola i kreiranje JOPPD obrasca
- kreiranje datoteka s nalozima za plaćanje, specifikacijama za banke (SEPA),
- mogućnost dostave IP1 obrasca djelatnicima putem e-maila
- izvještaji i obrasci za određeno razdoblje (IP, GOD-DOP, RAD-1G, ER-1, DOH-Q, MPP-1, karton radnika, lista zarada, izvještaji za HZMO, statistički izvještaji i dr.)
- mogućnost kreiranja izvještaja na zahtjev (korisnik sam definira skup podataka koji će biti na izvještaju s mogućnošću izvoza u Excel)
- kalkulator staža, kalkulator za preračunavanje neta u bruto i bruta u neto
- automatsko kontiranje troškova plaće u WinTask Finacijsko knjigovodstvo usklađeno s organizacijskom strukturom korisnika
- izvoz podataka o plaći u druge sustave prema potrebi korisnika
- sustav kontrole podataka i automatskog upozoravanja
- usklađeno s Pravilnikom o sadržaju obračuna plaće, naknade plaće ili otpremnine.
Obračun drugog dohotka - mogućnost obračuna svih vrsti primitaka koji se smatraju drugim dohotkom
- maksimalna fleksibilnost u načinu obračuna primitaka
- automatski obuhvat podataka, kontrola, kreiranje i slanje JOPPD obrasca
- kreiranje datoteka s nalozima za plaćanje (SEPA)
- ispis svih izvještaja potrebnih za obračun i isplatu drugog dohotka
- izvještaji i obrasci za određeno razdoblje (Potvrda o isplaćenom primitku, GOD-DOP, DOH-Q i dr.)
- automatsko kontiranje troškova drugog dohotka u WinTask Finacijsko knjigovodstvo usklađeno s organizacijskom strukturom korisnika
- izvoz podataka o drugom dohotku u druge sustave prema potrebi korisnika.
Evidencija radnog vremena - brzo i jednostavno evidentiranje dnevnog rada i odsustva s rada u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu evidencije o radnom vremenu
- pregled odstupanja dnevne i mjesečne satnice po radnicima od planirane
- izvješćivanje o dnevnom izvršenju rada i odsustvima s rada
- preraspodjela radnog vremena
- mogućnost automatskog generiranja evidencije radnog vremena
- integracija s WinTask modulima Kadrovske evidencije i Obračunu plaća
- izvoz podataka o radnom vremenu u druge sustave prema potrebi korisnika
- mogućnost vođenja evidencije na dislociranim lokacijama.
|
Upravljanje putovanjima
Obračun putnih naloga - brzo i jednostavno evidentiranje dnevnog rada i odsustva s rada u skladu s Pravilnikom o sadržaju i načinu evidencije o radnom vremenu
- evidentiranje osnovnih podataka o vozilima iz voznog parka (registarska oznaka, inventarni broj, vrsta, marka, tip, …), lokacijama (države, mjesta), relacijama putovanja, cjenicima (cijene po km, dnevnice, cijene osiguranja),
- praćenje rezervacija vozila po danima, djelatnicima, mjestima putovanja i poslovnim partnerima, evidentiranje, obračun i ispis svih vrsta putnih naloga (tuzemni, inozemni, loco vožnja),
- automatski obračun domaćih i inozemnih dnevnica u bilo kojoj stranoj valuti, evidentiranje i obračun svih troškova putovanja (cestarina, gorivo, parkiranje, …) u kn i stranim valutama, s time da se pojedini troškovi (gorivo) osim financijski prate i količinski,
- automatski obračun iznosa osiguranja za putovanja u inozemstvo po djelatnicima i danima,
- praćenje stanja kartica (smart, ENC) kojima se plaća cestarina,
- automatsko kreiranje obrasca JOPPD za obračunate i isplaćene putne naloge,
- ispis velikog broja izvještaja i statistika na temelju evidencije putih naloga (detaljni i rekapitulacije) po djelatnicima, vozilima, mjestima putovanja, poslovnim partnerima i sl.,
- automatsko kreiranje blagajničkih isplatnica za isplatu akontacija i troškova putovanja,
- automatsko kreiranje naloga za plaćanje i SEPA zbrojnih naloga za isplate akontacija i troškova putovanja na tekuće račune djelatnika,
- automatsko kontiranje svih obračunatih putnih naloga i knjiženje u Financijsko knjigovodstvo proračuna.
WEBTask Putni nalozi - prijava zahtjeva (rezervacija) za službena putovanja,
- pregled rezervacija, odobravanje/odbijanje zahtjeva za službeni put,
- mogućnost odobravanja zahtjeva za službena putovanja i obračunatih putnih naloga na više razina putem posebne forme za unos ili putem e-maila,
- pregled statusa putnih naloga (upisan, poslan na odobrenje, odobren/odbijen, obračunat, likvidiran, ...),
- ispis putnih naloga prije odlaska na put i obračunatih putnih naloga,
- obračun putnih naloga - upisivanje svih podataka vezanih uz službeni put sa automatskim obračunom domaćih i ino dnevnica, troškova upotrebe vlastitog automobila, ostalih troškova putovanja (cestarina, parkiranje, gorivo,...) u kn i bilo kojoj stranoj valuti,
- likvidiranje obračunatih putnih naloga,
- ekranski pregled upisanih, obračunatih i likvidiranih putnih naloga po radnicima, mjestima putovanja, poslovnim partnerima i vozilima,
- ispis obračunatih putnih naloga i mjesečnih obračuna za locco vožnju,
- ispis knjiga i rekapitulacija putnih naloga po različitim kriterijima.
|
Uredsko poslovanje / upravljanje dokumentima
- integrirano informacijsko rješenje za upravljanje dokumentima unutar bilo koje organizacije: zaprimanje, pregledavanje, razvrstavanje, raspoređivanje, upisivanje i dostava u rad, administrativno-tehnička obrada, otpremanje, razvođenje, stavljanje u pismohranu i čuvanje,
- automatsko vođenje urudžbenog zapisnika, upisnika predmeta upravnog postupka I i II stupnja, interne dostavne knjige, knjige primljene pošte, dostavne knjige za poštu, dostavne knjige za mjesto, knjige pismohrane,
- jednostavno dodavanje dokumenata, podnesaka i akata u postojeće i nove predmete, automatsko generiranje klasa i urudžbenih brojeva u skladu s planom klasifikacijskih oznaka,
- digitalizacija, klasificiranje i napredno pretraživanje podataka neovisno o količini zapisa (po klasi, urudžbenom broju, pošiljatelju, primatelju, dokumentima, predmetima, dosjeima, datumima, ...),
- praćenje kolanja dokumenata unutar ustanove (tko, kada, gdje, koliko dugo i zašto drži dokument, kada je dokument vraćen, ...), tako da se u svakom trenutku zna gdje se nalazi bilo koji dokument ili njegova kopija,
- izrada kataloga (šifrarnika) podataka: plan klasifikacijskih oznaka, dosjei, mjesta odlaganja
- dokumenata, opisi dokumenata, odjeli, odsjeci, referenti,
- dinamičko definiranje sadržaja dokumenata koje omogućuje prilagodbu sučelja za unos dokumenata ovisno o tipu dokumenta, uz zadavanje vrsti i tipova podataka za taj dokument i pravila za unos podataka,
- više razina korisničkih prava ovisno o ulozi korisnika unutar organizacije,
- izvoz podataka u obliku excel tablice ili XML datoteke,
- ispis knjiga urudžbenog zapisnika, upisnika, interne dostavne knjige, knjige primljene pošte,
- dostavne knjige za poštu i mjesto, knjige pismohrane, naljepnica, omotnica i sl.,
- automatsko knjiženje ulaznih računa u Financijsko knjigovodstvo proračuna,
- jednostavno dobivanje različitih statističkih i drugih izvješća za upravu i ostale korisnike sustava.
|