U sklopu WinTask poslovnog informacijskog sustava razvili smo WinTask GDPR aplikaciju. WinTask GDPR aplikacija je alat koji korisnicima WinTask poslovnog informacijskog sustava olakšava provođenje Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR- General Data Protection Regulation), donesene od strane Europske unije. Uredba stupa na snagu 25. svibnja 2018. godine. WinTask GDPR aplikacija je dio cjelovitog sustava usklađenosti neke organizacije s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka, koji je svaka organizacija dužna uspostaviti. U nastavku su navedene osnovne funkcionalnosti aplikacije. FUNKCIONALNOSTI WINTASK GDPR APLIKACIJE Nadzor osobnih podataka u WinTask poslovnom informacijskom sustavu: - jednostavno pretraživanje svih WinTask evidencija (tabela) u kojima se mogu nalaziti osobni podaci ispitanika. Pretraživati se može po imenu, prezimenu, OIB-u, …
- ekranski pregled svih podataka koji postoje u WinTask sustavu za pojedinog ispitanika
- mogućnost ispisa svih osobnih podataka ispitanika (pravo na pristup)
- mogućnost prijenosa svih osobnih podataka ispitanika u xml formatu (pravo na prenosivost)
- pregled promjena osobnih podataka ispitanika u WinTask evidencijama.
EVIDENCIJE Aktivnosti obrada osobnih podataka Evidentiraju se sve aktivnosti obrade osobnih podataka za koje je voditelj obrade odgovoran s podacima o voditelju i izvršitelju obrade, svrhama obrade, načinu čuvanja podataka, kategorijama ispitanika i osobnih podataka, kategorijama primatelja, predviđenim rokovima brisanja, opisom tehničkih i organizacijskih sigurnosnih mjera, itd. Privole ispitanika Evidentiraju se sve privole kojima ispitanici izražavaju dobrovoljan, poseban, informiran i nedvosmislen pristanak ispitanika na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega. Svaka privola sadrži podatke o tome tko je, kada, za koje kategorije podataka, do kada i za koju svrhu dao pristanak za korištenje osobnih podataka. Zahtjevi ispitanika Evidentiraju se svi zahtjevi ispitanika vezano uz obradu osobnih podataka koji se na njega odnose. Svaki zahtjev sadrži podatke o vrsti i načinu rješavanja svakog pojedinog zahtjeva (uvid, ispravak, brisanje, prigovor, itd.). Rizici Evidentiraju se rizici i s njima povezane mjere potrebne za smanjenje rizika na prihvatljivu razinu. Potrebno je ocijeniti vjerojatnosti nastanka neželjenog događaja, utjecaj neželjenog događaja na integritet i slobode pojedinca, te težinu posljedica neželjenog događaja na tvrtku. Povrede osobnih podataka (incidenti) Evidentiraju se nastale povrede osobnih podataka, te aktivnosti povezane s incidentom i praćenje statusa i načina rješavanja incidenta. IZVJEŠTAVANJE I KONTROLE Aplikacija omogućava automatsko izvještavanje vezano uz istek legitimne osnove za čuvanje osobnih podataka ispitanika.
|