30.08.2016 15:09
Upravljanje dokumentima u WinTask sustavu
Jednostavno i efikasno upravljanje dokumentima i uredskim poslovanjem od sada u WinTask sustavu
Uredsko poslovanje/Upravljanje dokumentima
- itegrirano informacijsko rješenje za upravljanje dokumentima unutar bilo koje organizacije: zaprimanje, pregledavanje, razvrstavanje, raspoređivanje, upisivanje i dostava u rad, administrativno-tehnička obrada, otpremanje, razvođenje, stavljanje u pismohranu i čuvanje;
- automatsko vođenje urudžbenog zapisnika, upisnika predmeta upravnog postupka I i II stupnja, interne dostavne knjige, knjige primljene pošte, dostavne knjige za poštu, dostavne knjige za mjesto, knjige pismohrane;
- jednostavno dodavanje dokumenata, podnesaka i akata u postojeće i nove predmete, automatsko generiranje klasa i urudžbenih brojeva u skladu s planom klasifikacijskih oznaka;
- digitalizacija, klasificiranje i napredno pretraživanje podataka neovisno o količini zapisa (po klasi, urudžbenom broju, pošiljatelju, primatelju, dokumentima, predmetima, dosjeima, datumima, ...);
- praćenje kolanja dokumenata unutar ustanove (tko, kada, gdje, koliko dugo i zašto drži dokument, kada je dokument vraćen, ...), tako da se u svakom trenutku zna gdje se nalazi bilo koji dokument ili njegova kopija;
- izrada kataloga (šifrarnika) podataka: plan klasifikacijskih oznaka, dosjei, mjesta odlaganja dokumenata, opisi dokumenata, odjeli, odsjeci, referenti;
- dinamičko definiranje sadržaja dokumenata koje omogućuje prilagodbu sučelja za unos dokumenata ovisno o tipu dokumenta, uz zadavanje vrsti i tipova podataka za taj dokument i pravila za unos podataka;
- više razina korisničkih prava ovisno o ulozi korisnika unutar organizacije;
- izvoz podataka u obliku excel tablice ili XML datoteke;
- ispis knjiga urudžbenog zapisnika, upisnika, interne dostavne knjige, knjige primljene pošte, dostavne knjige za poštu i mjesto, knjige pismohrane, naljepnica, omotnica i sl.;
- jednostavno dobivanje različitih statističkih i drugih izvješća za upravu i ostale korisnike sustava.