Fiskalizacija 2.0
Fiskalizacija 2.0 - pripremite se na vrijeme
Zakonom o fiskalizaciji propisana je obveza izdavanja eRačuna za sve obveznike PDV-a od 1. siječnja 2026. godine, a svi su dužni zaprimati eRačune.
SVE NAVEDENO POTREBNO JE NAPRAVITI ŠTO JE PRIJE MOGUĆE I NIKAKO TO NE OSTAVLJATI ZA PROSINAC!
Ako do sada niste radili fiskalizaciju, a bit će potrebna zbog zakonskih promjena od 1. siječnja 2026. godine, bit će potrebno pribaviti i certifikat za fiskalizaciju.
Fiskalizaciju eRačuna će raditi informacijski posrednik te za sada nije potrebno ništa poduzimati.
Kod fiskalizacije računa osim podataka o pošiljatelju i primatelju računa, broju računa, datumu računa, datumu isporuke, datumu dospijeća, poreznoj osnovici, iznosu PDV-a, bit će potrebno poslati podatke o količini i vrsti isporučenih dobara/usluga. Zbog toga, svaki artikl koji će biti iskazan na računu potrebno je povezati s klasifikacijom iz Odluke o klasifikaciji proizvoda po djelatnostima Republike Hrvatske 2025 (NN 151/2024).
U WinTask poslovnom informacijskom sustavu postoji mogućnost povezivanja artikala s klasifikacijom, te slanja i preuzimanja eRačuna (postoji mogućnost da će biti potrebna instalacija nove verzije WinTask poslovnog informacijskog sustava ako je verzija starija od 1. lipnja 2025. godine).
Korisnici s ugovorom o održavanju novu verziju WinTask poslovnog informacijskog sustava dobivaju besplatno, a za instalaciju nove verzije (ako je potrebno) možete poslati zahtjev na www.task.hr (Slanje zahtjeva).
Upute za povezivanje artikala s klasifikacijom možete preuzeti ovdje .
Upute za slanje eRačuna možete preuzeti ovdje.
TeamViewer podrška